goNyheter

Intervju med ...abina...

Dagens intervju är med SMA'n ...abina... :D
Hur gammal är du?
* Jag är 16, men fyller 17 till sommaren. 
Vad heter du IRL?
* Johanna
När blev du SMA på gSm?
* Den 28 November 2013
Har du några tips till användare som vill bli SMA?
* Var aktiva på sociala medier och visa hur kreativa ni är! 
Finns det något du verkligen stör dig på på gSm?
* Nej inte vad jag kan komma på just nu. Skulle i så fall vara vissa användares attityd mot varandra.
Vilken är din favoritartikel på gSm? 

Deltar du ofta i tävlingar på gSm?
* Jag deltar när jag hittar en tävling som passar mig. 
Får du nån gång uppgifter av gSmpersonalen?
* Har ju uppgifter att göra genom att vara SMA. Men har tidigare fått uppgiften att vara med i GSM's elevråd 2013 (dock genom ansökning)
Vilken funktion är den bästa på gsm?
* Oj, det var en svår fråga. Jag gillar bytesfunktionen mest tror jag.
Vet du om det kommer någon ny funktion snart eller om de planerar något nytt?
* Tyvärr inte.
Vad är den roligaste nyhet du har fått rapportera om(på Insta t.ex.) hittills?
* Tror det är april skämtet om "flygande korna" ;)
Vad gillar du mest på gSm veckan?(nya kläder i butiken t.ex.)
* JD artiklarna. 

Lite skummare frågor: 
- Vad skulle du säga är det busigaste du har gjort på gSm?
* Har faktikst inte gjort något busigt på gsm vad jag kan minnas.. haha :c
- OM du hade en fanclub, vad skulle de kalla sig själva? Så som JBfans kallar sig för Beliebers.
* Jag är jätte okreativ när det gäller namn, men Trollisar. 
- Om gSm helt plötsligt skulle få för sig denna idén att vända på alla gp, diamanter och VIP-dagar, från 985 gp till 589 gp ex., hur skulle du reagera? Skulle det vara till din fördel?
* Hade la varit en fördelför mig, hade gått +1k! :P
- Vad är det som gör att du stannar kvar på gSm?
* Jag har alltid haft en dröm om att bli mod, så det håller mig kvar.
- Om du skulle byta modell med någon, vem och varför?
* Jag skulle nog inte vilja byta med någon, är rätt nöjd med den jag har. ^-^

Antingen eller: 
Sommar/vinter? - Sommar ♥
Höst/vår? - Vår
Midsommar/halloween? - Midsommar
Starka färger/bleka färger? - Bero till vad man ska ha det till. 
Godis/frukt? - Frukt
Taco/pizza? - Taco
Facebook/goSupermodel? - Gosupermodel



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback