goNyheter

NYHET: Tävlingsdag med Moderatorerna

Tävlingsdag med Moderatorerna

 

Bild av: PandaIsPucko, goSupermodel.se


Snart är sommarlovet över och de flesta ska tillbaka till skolan eller sina jobb, det må kännas trist för en del men för att muntra upp er så tänkte vi i moderatorteamet återigen hålla i en heldag fylld med tävlingar, lek och skoj. Fina priser utlovas i form av goPengar och specialdesignade Junior Designer-outfits.

För att komma till tävlingarna så klickar du HÄR. Forumstrådarna låses upp vid olika tider, mer information om det står i de respektive forumstrådarna.

 

 
Hitta moderatorn

Vill du vara med i tävlingen ”Hitta Moderatorn”? Då gäller det för er att vara lyhörda! När som helst under dagen, mellan 12:00 - 21:00 så kan en moderator från teamet gömma sig i vilken tråd som helst på siten och skriva:

”Tävlingsdag med moderatorerna, hitta mig och citera mig!”

Då gäller det för er att så snabbt som möjligt när ni ser inläggen citera med att skriva: ”Hittat”. Den som först lyckas citera inlägget med rätt svar vinner. Redigerade inlägg diskvalificeras så det gäller för er att vara snabb och skriva rätt. 

Ett tips är att försöka hålla koll bland trådarna på framsidan då de trådarna nyligen uppdaterats, kanske har du då tur att snabbt hitta en moderator som vill bli hittad. Kom även ihåg att moderatorerna enbart vill bli hittade när de skriver: ”Tävlingsdag med moderatorerna, hitta mig och citera mig!” och inte annars. 

Lycka till!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback